Judith Geven

Judith Geven

Klant Contact Centrum medewerker

Werkzaam op locatie:

Sinds juni 2019 ben ik werkzaam op het nieuwe Klant Contact Centrum van Ceulen Klinieken. Hiervoor ben ik werkzaam geweest in het bankwezen, een hele andere wereld maar ook daar ben ik een tijdje onderdeel geweest van een Klant Contact Centrum. Het persoonlijk contact met de klanten heeft op mij altijd een positieve werking gehad, vandaar dat ik de stap naar de gezondheidszorg met volle overtuiging heb genomen. Ik vind het belangrijk om al onze patiënten zo goed mogelijk te begeleiden, of dit nu het wijzigen is van een afspraak, het informeren over de nazorg na een behandeling tot het juist begeleiden naar het Online Patiëntenportaal. Alles staat in het teken van het 'centraal stellen van onze patiënten'.

Kort nadat Ceulen Klinieken haar deuren geopend had ben ik een aantal jaren als patiënt onder behandeling geweest. Op deze manier heb ik vanuit klantperspectief een heel goed beeld van Ceulen Klinieken gekregen. Naast de persoonlijke aandacht en ongedwongen sfeer straalt Ceulen Klinieken, in mijn beleving, ook een hoge mate van professionaliteit en kwaliteit uit. Binnen deze organisatie wil ik graag de service hoog houden en indien u vragen heeft kunt u ons altijd bellen of mailen; Wij staan voor u klaar!

+ Lees meer over Judith Geven
Stel uw
vraag hier