Patiëntenervaringen

De medisch specialisten, huidtherapeuten en doktersassistentes staan iedere dag opnieuw klaar om zorg te verlenen van de hoogst mogelijke kwaliteit. Wij vinden het belangrijk dat u als patiënt onze verleende zorg ook daadwerkelijk ervaart als zorg van een uitstekende kwaliteit. Wij horen dan ook graag hoe uw ervaringen zijn met onze zorgverlening. Uw ervaringen dragen bij aan het continu blijven werken aan de kwaliteit van onze dienstverlening en zorg. U ontvangt per SMS een uitnodiging voor een vragenlijst en stellen het zeer op prijs als u deze voor ons wilt invullen.

Naast de vragenlijst ( PREM) maken wij gebruik van Zorgkaart Nederland, Google review en Independer. Deze onafhankelijke platforms meten de ervaring die patiënten hebben opgedaan tijdens een bezoek aan een zorginstelling. Een deel van de Nederlandse zorgverzekeraars gebruikt de informatie van deze platforms om patiënten te informeren.


Zorguitkomst van de behandeling van spataderen

Indien u een afspraak voor een behandeling voor spataderen bij een van onze medisch specialisten heeft zullen wij u een vragenlijst toesturen. Met de vragenlijst ( PROM) meten wij het effect van uw behandeling om bij te houden of de behandeling het gewenste resultaat heeft.

Wij vragen hiervoor uw medewerking door u op verschillende momenten te vragen een vragenlijst in te vullen over uw klachten. U ontvangt per sms een uitnodiging voor het invullen van de vragenlijst. De 1ste vragenlijst ontvangt u vóór uw behandeling bij Ceulen Klinieken. Vervolgens vragen wij u dezelfde vragenlijst nogmaals in te vullen na de behandeling.
Voor vragen over de vragenlijst kunt u een email sturen naar info@ceulenklinieken.nl t.a.v. de afdeling kwaliteit.