Patiëntenbeoordelingen

Medische specialisten, huidtherapeuten, physicianassistants en doktersassistentes staan iedere dag opnieuw klaar om zorgverlenen van de hoogst mogelijke kwaliteit. Wij vinden het belangrijk dat onze patienten het werkelijk ervaren dat de kwaliteit van de verleende medische dienstverlening behoort. Om deze redenen meten wij doorlopend kwaliteit van de geleverde medische prestaties. Wij gebruiken hiervoor een aantal instrumenten:

  1. PREM (patiënt reported experience measurement): de PREM is een gevalideerde vragenlijst waarbij gemeten wordt hoe een patiënt het consult of behandeling bij Ceulen Klinieken heeft ervaren.
  2. PROM (patiënt reported outcome measurement): de PROM is een gevalideerde vragenlijst waarbij de ernst van klachten voor en na een behandeling of ingreep worden gemeten en vergeleken.
  3. POEM: deze vragenlijst objectiveert de ernst van het ziektebeeld eczeem voor, tijdens en na behandeling.
  4. Zorgkaart Nederland en Independer: deze onafhankelijke platforms meten evenals de PREM, de ervaring die patiënten hebben opgedaan tijdens een bezoek aan zorginstellingen. Een deel van de Nederlandse zorgverzekeraars gebruiken deze platforms om patiënten te informeren. 

Patiënttevredenheid

De medewerkers van Ceulen Klinieken doen er alles aan om u als patiënt zo goed mogelijk van dienst te zijn. Wij voeren onderzoek uit om onze dienstverlening te toetsen en te blijven verbeteren. Onderzoeksgegevens over ervaringen van patiënten met hun behandeling en over resultaten van verschillende behandelingen, worden anoniem verwerkt. Dat wil zeggen dat deze gegevens later niet gekoppeld kunnen worden aan de naam van een patiënt.

U kunt hier de resultaten van het laatste onderzoek lezen. Wij zijn trots op de hoge waarderingen die wij van onze patiënten hebben ontvangen. Het gemiddeld tevredenheidscijfer van het afgelopen jaar ligt op 8,8.